پاتوق دختر و پسرای ایرانی

دختران ایرانی , عکسهای ایرونی , عکس های بازیگران ایرانی , مسائل جنسی و زناشویی

پاتوق دختر و پسرای ایرانی

دختران ایرانی , عکسهای ایرونی , عکس های بازیگران ایرانی , مسائل جنسی و زناشویی

اس ام اس عاشقانه ، بسیار جدید و خواندنی مخصوص عاشق ها

اس ام اس عاشقانه


شاید زمان های اندکی را در کنارت باشم

اما زمان ها بسیاری را به یادت هستم

شاید همیشه...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *





کوه با نخستین سنگها اغاز میشود

و انسان با نخستین در...
من با نخستین نگاه تو اغاز شدم!

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *




نرنجم که با دیگری خو کنی ، تو با من چه کردی که با او کنی ؟

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 


کابوست آشفته تر باد

باشد که چو از خواب برآیی

تعبیرش را تدبیر کنی

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 



وقتی که هستی , قدرتو نمیدونم

وقتی که میری از پیشم , پشیمونم !

هر چی بهت میگم , تو طاقت میاری

گله کنم یا بگم از تو ممنونم ؟!

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اشک هایت به آتش کشیده اند!!

تن نحیف کبریت های باران خورده را.................

 



چند روزی
میهمان دلم بودی
کفشهایی را جفت کردم
نمیدانستم که تو
پابرهنه آمده ای

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 



دست انداز عشق تو


 شاه فنر قلبم را شکست

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 



با عشق تو
بی نیازم
از هرچه که هست .
و با عشق تو
چاره سازم
هر آنچه که نیست

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

واسه دشت وسیع مهربونیهات مترسک میشم ، تا هرگز غم دور و برت پیدا نشه !

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

جمله معـشـوق اسـت و عاشـق پـرده‏اى / زنده معـشـوق اسـت و عاشـق مرده‏اى

چون نباشـد عـشـق را پـرواى او / او چو مرغى ماند بى ‏پـر، واى او

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

و من هنوز عاشقم ، آنقدر که می توانم

هر شب  بدون آنکه خوابم بگیرد

از اول تا آخر بی وفایی هایت را بشمارم

و دست آخر

همه را فراموش کنم

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

=======>

نوک فلش رو بگیر رو به قبله !

به این قبله اسیرتم

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کلمه دوست بسیار کلمه بزرگ و زیباییه :

د : دل دریایی

و : وفاداری

س : سعادت یکی شدن

ت : تایی که هیچوقت نباید بین من و تو باشه  . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

تو مرجانی ، تو در جانی ، تو مروارید غلطانی

اگر قلبی صدف باشد ، میان آن تو پنهانی . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اتل متل یه فانوس / فرستادم برات بوس

گرفتی بگو آره / نشد بگو دوباره !

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

مثل یک درناری وحشی تا افق پرواز کن / قصه ای دیگر برای فصل زیبا ساز کن

زندگی تکرار حرف کهنه دیروز نیست / بال های بسته ات را رو به فردا باز کن . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

مطرب عشق عجب ساز و نوایی دارد / نقش هر نغمه که زد راه به جایی دارد

عالم از ناله عشق مبادا خالی / که خوش آهنک و فرح بخش هوایی دارد . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عاقبت خاک شود حسن جمال من و تو / خوب و بد میگذرد وای به حال من و تو

قرعه امروز به نام من و فردا دگری / میخورد تیر اجل بر پر و بال من و تو

مال دنیا نشود سد ره مرگ کسی / گیرم که کل جهان باشد از آن من و تو . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

لای خاطرات تلخم یاد تو همیشه شیرین / تا ابد فکر تو هستم نازنین رفیق دیرین . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

جا برای گنجشک زیاد است ولی / به درختان خیابان تو عادت دارم . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نه گل خواهد ز بوستان ها جدائی ، نه دل دارد خیال بی وفائی

ولیکن چرخش چرخ ستمگر زند بر هم رسوم آشنائی . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ای دوست گلی به یادگار بفرست ، گر لایق گل نیستم خار بفرست

از بهر خدا ، نه از بهر دلت ، من پیامی داده ام تو جوابی بفرست !

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

از درون قلب توست جهان چو دوزخ / دل اگر تیره نباشد همه دنیاست بهشت . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گر لایق ما نیست که ما یاد تو باشیم / بگذار که در سایه ی دیوار تو باشیم . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آدم به زمین آمد این حادثه رویا نیست / این فرصت بی تکرار عشق است ، معما نیست

 

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد